Tunisien

Det är verkligen jättemånga som åker till Tunisien nu!
Jag och Alexander var där i början av juni och precis före oss var Linus där. Nu är min syster, Li där och Hanna kom nyss hem därifrån. Fick ett telefonsamtal från Sofie nyss och hon och Rickard ska åka dit i augusti/september.
Jag hoppas att Li och Jennifer har det jättebra där nere och att de njuter av att vara där. Och att de rider lite kamel!

Tunisien är ett jättefint och härligt land och jag längtar tillbaka jättemycket. Det är ju självklart kul att så många åker dit och att turismen ökar, men samtidigt är det lite tråkigt då landet antagligen kommer bli mycket mer turistanpassat när turismen ökar och det som är så härligt med Tunisien är den genuina känslan.
Tunisien är absolut ett land jag kommer åka tillbaka till. Jag älskar stranden och medelhavet, maten, värmen, husen, naturen, frukterna, medinan, människorna. Ja, allt.

I april ska jag, alexander och mor och systrar åka till Thailand. Det är dags att börja spara pengar redan nu. Vi blir borta i tre veckor och mamma bjuder på flygresorna!
Det ska bli härligt som satan. Jag längtar!
Men det kommer bli lite kärvigt med pengarna, därför håller jag på och letar jobb för fullt. Men jag hittar inget, jag hittar aldrig jobb här. Snälla, ge mig ett jobb?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback