Forever living

Ingenting är så bra som Aloe Vera - Heat Lotion när man har ont i magen! Den slår allt och är ofta min bästa vän.
Jag fick en bok på posten idag, Sommarbarn, som de flesta redan läst då den blev en riktig sommarhit i år! Jag har dock inte läst den än och ser fram emot att krypa ner i sängen med boken ikväll. Finns det någonting mysigare än en blåsig och regnig höstkväll, tända ljus, en kopp te, en mysig stor kofta, en bok, mysig musik och att sitta uppkurad i antingen fåtöljen eller sängen? Nej, jag tror faktiskt inte det. Möjligtvis om man hade någon mysig person som sällskap..

Idag har jag och Lina varit jätteduktiga! Vi jobbade med vårat projektarbete i flera timmar och med ett svenskaarbete i flera timmar. Sen åkte vi hem och lagade mat. Vi är bäst. Hon är på en massa danskurser med Thimmy nu. Det var fyra stycken i rad; tango, bugg, latino och någon discoaktig. Hoppas att det går bra för Thimmy, han var lite nervös när de skulle åka, haha!
Btw, idag har jag och Alexander varit tillsammans i 13 månader! Wiho. Kanske inte så mycket att hurra för, men ändå. Det känns bra.

Nu ska jag ladda min ipod, samtidigt som jag ska fixa över lite ny musik.. Jag har massa låtar på cdskivor som jag har tänkt att jag ska lägga över till datorn så att jag därifrån kan lägga in dem i min ipod, men jag känner inte riktigt att jag orkar det för tillfället så det får bli några få nya låtar istället. Jag vill ha en snabbare dator så att det inte vore så problematiskt såfort man ska fixa med ipoden, kameran, telefonen eller skivor!

Förresten! Är det någon som är intresserad av en Ipod 8 gb TouchScreen för 800 kronor?
Pappa sa att om jag säljer 3 stycken så får jag en själv. (Vilket inte hade varit helt fel..) Han har fått dem från något företag och jag tror faktiskt inte att de finns i Sverige än, fast jag är inte helt säker.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback