Idag

Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och brun tshirt - tvättdag.
Dagens frisyr: Slarvigt och ofixat. dvs lockigt och ruffsigt.
Dagens smink: Ingenting
Dagens humör: Trött, hatisk och irriterad. Mestadels.
Dagens låt: Timo Räisänen - Stop rocking the boat
Dagens händelse: Tvättstugan och plugg.
Dagens vill ha i allmänhet: Pengar
Dagens materiella vill ha: En massa saker, därav pengarna.
Dagens beroende: Pistagenötter och Latte.
Dagens inköp: Pistagenötter och chips.
Dagens mat: Pastasallad
Dagens bästa: Ingenting egentligen..
Dagens längtan: Lugn och ro. Tredje oktober.
Dagens önskan: Att jag kommer hinna klart med mitt pluggande imorgon.
Dagens saknad: Det måste vara Alexander, även om jag inte haft så mycket tid över till saknad idag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback