Jag bara sover och sover och sover

Igår var jag duktig och läste läxa. Jag hann läsa ungefär ett kapitel och anteckna innan jag somnade. Då var klocka ungefär 18.00. När jag vaknade till igen var klockan 00.20 och jag var hungrig. Jag hittade ingenting gott att äta, drack lite juice och gick och sov igen. Runt klockan fem på morgonen vaknade jag och tog av mig byxorna. Stängde av tvn och släckte lampan. Sju ringde väckarklockan. Vaknade och stängde av den. 9.45 väckte mamma mig. Somnade om. 10.40 åkte jag för att hinna till mitt möte med psykologen 11.00. Var hemma igen en och en halv timme senare, Lina kom hit oanmäld. Ringde tidningen som vi försökte med igår utan svar. Efter det gjorde jag en smoothie och la mig här. Nu är nu.

Resten av min dag kommer bestå av sömn i två timmar, Hannah Montana, sömn i tre timmar, Idol eller Top Model, sömn.

Imorgon måste jag till skolan 8.00 - och det är verkligen ett måste! Jag har inte varit med på Svenska C-lektionerna på fyra veckor och det är viktigt. Speciellt eftersom att jag och Lina har ett möte med nöjeschefen på Dalarnas Tidningar 9.30 imorgon.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback