The nights are so cold these days

Snart är det dags att krypa ner i sängen. Skola klockan åtta imorgon, vilket inte lockar så speciellt mycket. Helst hade jag skippat skolan imorgon, men jag kan inte lämna Lina ensam med svenska-redovisningen. Fast jag kommer antagligen bara att stanna tills den är över.
Funderar på att åka till Alexander redan imorgon. Egentligen ska jag åka dit på fredag, men med tanke på att jag ändå antagligen inte kommer gå i skolan på hela veckan så känns det lika bra att åka dit imorgon. Då kanske jag börjar må bättre snabbare också. Det är väl i alla fall bra? Mjo.

Idag har jag rensat och städat i garderoben. Det är ganska så fint nu och jag har i alla fall lite ordning. Jag längtar så mycket tills jag får en helt egen lägenhet som jag får inreda precis som jag vill. Massa nya, fina saker och allting är älskat. Visst låter det underbart? Jag kommer i och för sig att flytta ihop lite halvt med Lina i helgen, men det är ändå ingenting där som är mitt förutom tandborsten och lite kläder. Det är inte jag som får inreda och känna att allt är mitt eget. Nej, det får ju lov att vänta något år till. Efter England. Alltså någon gång i början av 2010. Det känns otroligt långt borta just nu, trots att det bara är drygt ett och ett halvt år kvar. Hoppas jag.

Jag tänkte faktiskt ta tag i det här med bokläsningen nu. Jag såg att jag har 16 böcker som jag inte har läst, som är mina egna. Sen har mamma runt 30 stycken som jag inte heller har läst. Om jag börjar nu och läser varje kväll så kommer jag nog ha hunnit läsa ut alla böcker vi äger innan jag flyttar! Haha. Imorgon tänker jag kolla på Pippi på rymmen.
Godnatt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback