Tidig morgon

Snart bär det av till ögonläkaren. Ska fotografera och titta på förändringar, vilket jag gör minst en gång om året. Jag ska få hemska och läskiga ögondroppar, som gör att jag inte ser någonting. Jag tycker att ögondroppar är bland det värsta som finns. Jag skulle aldrig ta det frivilligt! Jag minns när jag fick allergitjoffs från all pollen i skolan.. De var tre stycken som försöka få i ögondropparna. En höll i mig, en höll upp ögonlocken och en droppade i ögondropparna. Det kanske är lite utav ett bevis på hur mycket jag hatar det?

Jordgubbste just nu. Te är alltid bättre hos Lina. Då får jag sällskapet och godare smaker!
Igår kväll fick jag feber igen. Det var inte världens bästa.. Trodde att jag skulle bli jättesjuk igen och missa en massa saker i skolan, men sen på kvällen försvann febern igen och jag blev glad. Nu när jag vaknade var den tillbaks.
Jag är så otroligt trött på att må dåligt och vara sjuk var och varannan dag. Det tar väldigt mycket på mina krafter och det påverkar inte vara mina studier utan även min kropp, mitt humör och mina relationer till vänner och familj. Jag har mått dåligt var och varannan dag i flera år nu.

Nu ska jag till sjukhuset, till ögonläkaren. Sedan blir det skolan. Natur och friluftsliv och efter det Pedagogiskt ledarskap. Det förstnämnda kan jag ju inte direkt påstå att jag gillar. Det är nog den värsta kursen jag läser. Men men, i guess you need that too.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback