Maybe this time is different

Jag hatar att jag känner en så enorm meningslöshet. Jag hatar att jag känner en så enorm hopplöshet och värdelöshet. Jag hatar att jag inte kan andas. Jag hatar att jag inte kan gå upp på morgonen, gå till skolan, och agera normalt. Jag hatar att jag är så svag. Jag avskyr mig själv för att jag är så äckligt jävla svag. Jag hatar att jag inte kan hantera någonting och jag hatar att jag känner en så stor smärta varje dag. Jag hatar mig själv för att jag inte klarar av att leva. Jag hatar allt som har med mig själv att göra.
Jag vill leva. Jag vill känna någonting annat än smärta, panik och äckel. Jag vill kunna andas normalt. Jag vill kunna känna att jag kan andas. Jag vill ha luft. Jag vill ha frihet. Jag vill ha lugn. Jag vill ha lycka. Snälla, ge mig någonting annat. Ta mig härifrån. Låt mig leva.

Ta bort mina sår

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback